Yunnan, Cina – A squadra Inbertec hà recentemente fattu un passu luntanu da e so rispunsabilità di ogni ghjornu per fucalizza si nantu à a cuesione di a squadra è a crescita persunale in u locu serenu di Meri Snow Mountain in Yunnan. Stu ritiru di team building hà riunitu impiegati di tutta l'urganizazione per prumove a cullaburazione, l'innuvazione è a resilienza in u paisaghju naturale mozzafiato di una di e catene muntose più venerate di a Cina.
A muntagna innevata di Meri, cù e so cime imponenti è i paisaghji glaciali, hà furnitu un ambiente inspirante per u ritiru di parechji ghjorni. Situata à l'intersezione di Yunnan è Tibet, sta catena muntosa sacra hè cunnisciuta micca solu per a so bellezza, ma ancu per a so impurtanza in a cultura tibetana cum'è locu di pellegrinagiu è di riflessione spirituale. A squadra Inbertec hà vistu u viaghju à Merii cum'è un parallelu à a so missione, chì cerca successi persunali è cullettivi attraversu sfide spartute.

L'itinerariu di u viaghju hà inclusu una seria d'attività chì anu cumminatu sfide fisiche cù mumenti di riflessione è di brainstorming. A squadra hà iniziatu escursioni rinvigorenti, trekking panoramici è discussioni di gruppu, ognunu cuncipitu per spinghje i limiti persunali è prumove una cumunicazione aperta è custruttiva. Unu di i mumenti più notevuli hè statu ghjunghje à un puntu di vista chì domina l'imponente piccu di Kawakarpo, induve Austin è a so squadra anu discuttu i so scopi individuali è cullettivi per u futuru di Inbertec.

L'approcciu d'Austin à u ritiru di custruzzione di squadra s'hè cuncentratu nantu à a cultura di a resilienza è di un sensu cumunu di scopu trà i membri di a squadra. Durante a caminata, Austin hà guidatu esercizii cuncentrati nantu à u pensamentu strategicu, incuragendu ogni membru à applicà cumpetenze di risoluzione di prublemi in tempu reale - una metafora adatta per e sfide chì scontranu in i so roli di ogni ghjornu. Ogni membru di a squadra hè statu incuragitu à sparte e so perspettive nantu à a visione di marketing è e strategie di crescita di Inbertec, favurendu un ambiente inclusivu è lungimirante.
«Stendu inseme à i pedi di a muntagna innevata di Meili, avemu sentitu un prufondu sensu d'unità», hà rimarcatu Austin. «Sta sperienza ci hà ricurdatu ciò chì pudemu ottene quandu cullaburemu è ci sustenemu l'uni l'altri. Ogni passu chì avemu fattu inseme nantu à sta muntagna rinforza a nostra vuluntà cullettiva è u nostru impegnu per a missione d'Inbertec».

A squadra hà ancu pigliatu u tempu di cunnette si cù a cultura è l'ambiente lucale, guadagnendu una apprezzazione rinnuvata per a bellezza naturale è u patrimoniu di Yunnan. Impegnassi in un ambiente cusì stupente hà furnitu un reset assai necessariu per u gruppu, rinfurzendu a so dedizione à a missione è à i sforzi futuri di Inbertec.
Quandu a squadra hè vultata, anu purtatu cun elli un sensu rinnuvatu di scopu, ligami rinfurzati è idee fresche, pronti à mette in pratica e lezioni amparate da u so viaghju à Meri Snow Mountain. Stu ritiru trasfurmativu riflette l'impegnu di Inbertec per un approcciu centratu nantu à e persone, assicurendu chì a so squadra sia equipaggiata è ispirata per affruntà nuove sfide inseme.
Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2024