DECT versus Bluetooth: quale hè megliu per l'usu prufessiunale?

DECT è Bluetooth sò i dui protokolli wireless principali utilizati per cunnette cuffie à altri dispositi di cumunicazione.

DECT hè un standard wireless utilizatu per cunnette l'accessori audio senza filu cù un telefuninu di scrivania o softphone via una stazione base o un dongle.

Allora cumu si paragunanu queste duie tecnulugia?

DECT vs Bluetooth: Paragone 

Connettività 

Un auricular Bluetooth pò avè finu à 8 altri dispositi in a so lista di accoppiamentu è esse cunnessi à 2 di quelli à u stessu tempu.L'unicu requisitu hè chì tutti i dispositi in quistione sò Bluetooth-attivati.Questu rende l'auriculare Bluetooth più versatili per l'usu di ogni ghjornu.

L'auriculare DECT sò destinati à esse accoppiati cù una sola stazione di basa dedicata o un dongle.In turnu, sti cunnetta à i dispusitivi cum'è i telefoni di scrivania, softphones, etc., è ponu purtà ogni numeru di cunnessione simultanea à tempu, sicondu u pruduttu in quistione.A causa di a so dipendenza da a stazione di basa / dongle, l'auriculare DECT sò principalmente utilizati in l'uffiziu tradiziunale è i paràmetri di u centru di cuntattu.

Gamma 

L'auriculari DECT standard anu una gamma operativa interna di circa 55 metri, ma ponu ghjunghje sin'à 180 metri cù una linea di vista diretta.Questa gamma pò esse allargata più - in teoria senza limitazioni - usendu router wireless spaziati intornu à l'uffiziu.

A gamma operativa di Bluetooth varieghja da a classe di u dispositivu è l'usu.In generale, i dispositi Bluetooth sò in e trè classi seguenti:

Classe 1: Ha una gamma di finu à 100 metri

Classe 2: Quessi anu una distanza di circa 10 metri

Classe 3: Gamma di 1 metru.Ùn hè micca usatu in cuffie.

I dispusitivi di Classe 2 sò assai più diffusi.A maiò parte di i telefoni intelligenti è l'auriculari Bluetooth sò in questa categuria.

Altre considerazioni 

A natura di telecomunicazioni dedicata di i dispositi DECT guarantisci una qualità di chjama più stabile è chjara.I dispositi Bluetooth ponu sperimentà interferenze esterne, chì puderanu purtà à cali occasionali in a qualità di a chjama.

À u listessu tempu, Bluetooth hè assai più versatile quandu si tratta di scenarii d'usu.A maiò parte di i dispositi Bluetooth ponu facirmenti accoppià cù l'altri.DECT s'appoghja nantu à a so stazione di basa è hè limitata à i deskphones o softphones cù quale hè assuciatu.

tujg

I dui standard wireless offrenu un modu sicuru è affidabile per cunnette i dispositi di telecomunicazione trà l'altri.Ciò chì sceglite dipende di voi.U travagliu di l'Uffiziu o di u Centru di Cuntattu: DECT.Hybrid o Travagliatore On-the-go: Bluetooth.


Tempu di Postu: Nov-29-2022