Soluzione di u centru di cuntattu di e-Commerce Enterprises

Cù più è più festivali di e-commerce 6-18 (6 di ghjugnu) / 8-18 (18 d'aostu) / 11-11 (11 di nuvembre), shopping online hè diventatu una cosa cumuna in a vita di e persone.U call center hè un impurtantecentru di cuntattutrà imprese è clienti.Cumu l'imprese di e-commerce ponu custruisce u so propiu call center per serve megliu i clienti?

1 2

 

Cunsulenza pre-vendita

Fila ACD: U sistema attribuisce automaticamente e chjama entranti à u persunale di serviziu di u cliente inattivu, chì migliurà l'efficienza di u serviziu di u cliente è aumenta l'imaghjini corporativi.

Popup di u Cliente: I Clienti ponu spuntà u screnu in tempu reale per vede l'infurmazioni, o persunalizà mudelli per inserisce infurmazioni impurtanti.

Vendita di serviziu

Inchiesta d'ordine: furnisce una varietà di metudi di serviziu, inchiesta vocale intelligente, statutu di logistica di ordine, verificazione di l'autenticità di u produttu telefonicu è cusì per migliurà cumplettamente i servizii di l'affari è l'autorità cummerciale, cultivà i clienti fideli.

Serviziu dopu a vendita

Serviziu post-vendita: furnisce una gamma completa di cumpetenze è servizii post-vendita, presentazione di rapporti di serviziu multidimensionale, u sistema DDRP originale risponde perfettamente à i so bisogni di l'affari post-vendita, senza bisognu di sviluppà di novu, per risolve i prublemi di i clienti, migliurà u livellu di serviziu post-vendita.

Visita di ritornu telefonu: u pianu di visita di ritornu di u cliente persunalizatu, in modu chì ùn vi scurdate di ogni cliente, trasmissioni di a cura di a cumpagnia, rinfurzà u ligame di mantenimentu di u cliente.

Dati di rapportu

Ispezione di registrazione: U sistema di call center furnisce una grande capacità di almacenamento è registra ogni chjama ripetutamente

Call recording, verificate u livellu di serviziu di l'agente, migliurà a garanzia di serviziu di u cliente di a cumpagnia.

Statistiche di l'agente: Compara a durata in entrata, cunnessa, mancata è attesa di i gruppi di cumpetenze in una manera horizontale è in una manera verticale.

In l'industria di e-commerce, avemu ancu cooperatu cù parechji giganti di e-commerce, cum'è Alibaba.com, JD.COM, Dangdang.com, Ctrip è parechje imprese famose.Da queste cumpagnie di e-commerce, avemu riassuntu alcune funzioni cumuni di u call center, sperendu à esse utili à l'imprese chì facenu è si preparanu à fà e-commerce.

Quandu l'affari hà cuminciatu à cresce rapidamente, a piattaforma di cunsultazione è i call centers cunnessi ùn sò più simplici cum'è u telefunu.Ma cumminatu cù l'auriculare di u telefuninu, se cumminatu cù l'Internet, l'urdinatore hè indispensabile, u serviziu di serviziu cunnessu (call center) cumminatu, cum'è u software UC, u sistema di picculu call center.

Inbertec offre ancu prudutti cunnessi, cum'è l'auriculare di call center,casque UCUB200 \ UB210 \ UB800 \ UB810 200 sò cuffie rentabili appositamente pensate per i call center, è a serie 800 hè apposta per UC, chì necessitanu un bellu effettu di riduzione di u rumore è ponu filtrà u rumore assai bè. .Inoltre, avemu cuffie avanzate, i nostri 805 è 815 sò arrays dual microfonu cù 99% di riduzione di rumore.Inbertec - un prufessore prufessiunali di cuffie telefoniche di call center.

Inbertec Headsets Expert – make communication easier! Contact us for more information at sales@inbertec.com .


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022