Cumu u CNY influenza a spedizione è a spedizione

L'annu novu cinese, cunnisciutu ancu com'è u New Year Lunar o Festival di Primavera, "tipicamenti provoca a migrazione annuale più grande di u mondu", cù miliardi di persone da u mondu celebranu.A festa ufficiale di u 2024 CNY durà da u 10 à u 17 di ferraghju, mentre chì u tempu di vacanze attuale varierà da u principiu à a fine di ferraghju secondu l'arrangementu di e diverse imprese.

Duranti stu periodu, a maiò parte di ufabbrichechjuderà è a capacità di trasportu di tutti i mezi di trasportu serà ridutta assai.U numeru di pacchetti di spedizione hè assai crescente, mentre chì l'uffiziu postale è a dogana averà vacanze off durante stu tempu, chì affettanu direttamente u tempu di manipulazione.I cunsiquenzi abituali includenu tempi di spedizione è spedizione più longu, annullamenti di volu, etc.È alcune cumpagnie di corriere cessanu di piglià novi ordini in anticipu per via di u spaziu di spedizione pienu.

Stoccate fabbriche è travagliadori cuffie Bluetooth

Dapoi u Lunar New Year s'avvicina, hè assai cunsigliatu per avè una stima di a vostra dumanda di produttu di u Q1 di 2024, micca solu prima di u CNY, ma ancu a dumanda post-annu per assicurà chì avete abbastanza stock per i vostri clienti.

Per Inbertec, a nostra fabbrica chjuderà da u 4 à u 17 di ferraghju, è ripiglià u travagliu u 18 di ferraghju di u 2024. Per assicurà chì riceve a vostra merchenzie in una manera puntuale prima di l'annu novu cinese, per piacè sparte u vostru pianu di calze cun noi.Sì avete qualchì esigenza specifica o avete bisognu di assistenza, sentite liberu di cuntattàsales@inbertec.comè faremu un sforzu per risponde à i vostri bisogni.


Tempu di Postu: 15-Jan-2024