Inbertec, cresciuta inseme cù l'industria di l'auriculare

Inbertec hè stata focu annantu à u mercatu di l'auriculare da u 2015. Prima hè vinutu à a nostra attenzione chì l'usu è l'applicazione di l'auriculare era eccezziunale bassu in Cina.Unu di i mutivi era chì, à u cuntrariu di l'altri paesi sviluppati, a gestione in parechje cumpagnie chinesi ùn hà micca capitu chì un ambiente senza mani puderia esse pusitivu in relazione cù l'efficienza di u travagliu è a produtividade.L'altru mutivu era chì u publicu generale ùn sapia micca cumu l'auriculare puderia prevene i dolori di u collu è di a spina di u travagliu.Cum'è unu di i principali produttori di cuffie in Cina, avemu avutu l'urgenza di fà cunnosce stu strumentu imprenditoriale essenziale à u populu cinese è u mercatu.

Perchè aduprà aCuffie

Aduprà un auricular ùn hè micca solu còmode è cunvene, hè bonu per a vostra postura è, più impurtante, bonu per a vostra salute.

In l'uffiziu, i travagliadori spessu cullanu un telefuninu trà l'arechja è a spalla per liberà e so mani per altre attività.Hè una fonte maiò di u spinu, u collu, è i mal di testa cum'è si mettei musculi sottu a tensione è stress innaturali.Spessu chjamatu "collo di telefuninu", hè una lagnanza cumuni trà l'utilizatori di u telefuninu è di u telefuninu.L'Associazione Americana di Terapia Fisica dice chì l'usu di l'auriculare, invece di l'usu di un telefuninu regulare, pò aiutà à allevà questi prublemi.

Inbertec, cresciuta inseme cù l'industria di l'auriculare

In un altru studiu, i circadori anu cunclusu chì l'utilizazione di un auricular adattatu hà miglioratu notevolmente a produtividade mentre riduce u tempu d'inattività di l'impiegati è u disagio fisicu.

In l'ultimi anni, l'ambiente IT hà cambiatu dramaticamente è e cuffie sò diventate un rolu più impurtante in più di i so vantaghji ergonomichi è benefici per a salute.Aduprate cù un telefuninu tradiziunale à PC è cumunicazioni mobile, l'auriculare sò diventati parte di e cumunicazioni d'oghje.

Semu fieri di dì chì Inbertec hà cresciutu inseme cù l'industria di l'auriculare in Cina è hè diventatu un espertu di successu in questu settore attribuendu à a visione è a passione di i nostri dirigenti è tecnichi.


Tempu di post: Aug-16-2022