L'auriculare di annullamentu di u rumore Inbertec aiuta i studienti di a scola in l'insignamentu in linea

xdf (1)

U ghjornu di i zitelli hè ghjuntu,hè un ghjornu chì i zitelli speranu di esse surprised è riceve rigali per celebrà a so propria festa.I zitelli crescenu, riceve una bona educazione, hè l'unicu modu per ogni zitellu.

In u 2020, u focu bruscu di COVID-19 hà fattu chì tutti i studienti si imbarcanu in u viaghju di u novu semestru in modu speciale.Parechji studienti anu iniziatu u modu di "stà in casa" è piglià classi in linea, chì prumove a crescita rapida di l'utilizatori di l'educazione in linea.

Cuffiesò ancu diventati "cumpagnia" è "rigali" di i zitelli per aiutà l'apprendimentu.

A diffusione di l'epidemie hè una grande prova per l'educazione in parechji paesi, ma oghje in l'era di l'Internet, l'educazione in linea è e classi in linea sò indubbiamente diventate u modu principale per i studienti per cuntinuà a so educazione. Per esempiu, a maiò parte di l'università in Europa utilizanu una cumminazione di corsi di arregistramentu è di trasmissione in diretta è corsi d'insignamentu. Tuttavia, l'educazione in linea ùn pò micca rimpiazzà cumplettamente l'educazione offline.

xdf (2)

Parechji prufessori è studienti riflettenu chì i studienti anu classi in casa, mancanza di atmosfera d'apprendimentu, faciule d'apparizione disattenzione, calata di a velocità di reazione è altri prublemi.Pensu chì hà assai à fà cù a scelta dicuffie.

xdf (3)

In u nostru studiu è a vita di ogni ghjornu, a maiò parte di i genitori ùn sò micca assai familiarizati cù u rendiment è i vantaghji di l'aprenu Cuffie, è piglianu sempre l'auriculare furnitu da i telefunini mobili o altri dispositi elettronichi cum'è l'auriculare predeterminatu, pensendu chì ponu "ascoltà è parlà". senza a cuscenza di cumprà cuffie prufessiunali

Tuttavia, in l'usu attuale, i cuffie chjuchi ordinali sò sempre in difficultà quandu imparanu è cumunicanu in classi in linea.In u cursu di apprendimentu è pratica di l'interazzione, i zitelli sò sempre i più imbarazzati.In a discussione è a cumunicazione dopu à sente a spiegazione, l'altru partitu sempre deve accettà u vostru ritardu di voce, hè sempre custrettu à "diffusione in diretta" tuttu u rumore ambientale di u so ambiente in quellu tempu, u discorsu di voce hè sempre accumpagnatu da una serie di prublemi cum'è u rumore è intermittenti, risultatu in una bassa efficienza di cumunicazione.A scelta sbagliata di l'auriculare face chì i risultati di l'apprendimentu di i zitelli sò ripetutamente "atrofiati", risultatu in a disattenzione di i zitelli, a perdita di interessu in l'apprendimentu è u rifiutu.À questu tempu, un prufessiunalecuffie per annullamentu di u rumorehè particularmente impurtante.

xdf (4)

Cuffie UB805DMsoluzione acustica prufessiunale, adatta per a cumunicazione di l'educazione in linea, qualità di sonu à banda larga d'alta fideltà, supportu di soluzione acustica prufessiunale, trasmissione di voce clara è efficace, senza rumore, senza ritardu;Chip integratu di prutezzione di l'udizione cù u standard di certificazione di l'UE, chì pò efficacemente suppressione u piccu di u sonu, prutegge a salute di l'udizione è prevene i danni à l'udito;i microfoni duali eliminanu u 99% di u rumore di fondo , in riunioni di famiglia?u sonu di a televisione?Sirene in i carrughji?L'altra persona senterà sempre esattamente ciò chì vulete dì, nunda di più, è u rumore di fondo ùn li ghjunghjerà più.

Inbertec hè un fornitore di soluzioni di produttu acusticu prufessiunale, u pruduttu stessu pò esse aghjustatu per assicurà chì portate cunfortu. A dimensione di a fascia, l'angolo di l'orechja è a pusizione di u microfonu ponu esse stabiliti è aghjustati per assicurà un vestitu còmode per un longu tempu.Comunicazione efficace.

Shooldays - una basa impurtante di a crescita di tutti.Una zitiddina felice hè inseparabile da a ricerca di a cunniscenza.AdupràCuffie UB805DMper acquistà cunniscenze in modu efficace è cresce sanu.


Tempu di Post: 26-May-2022