Inbertec (Ubeida) attività di team building

(21 d'aprile 2023, Xiamen, Cina) Per rinfurzà a custruzzione di a cultura corporativa è migliurà a coesione di a cumpagnia, Inbertec (Ubeida) hà iniziatu a prima volta di quist'annu l'attività di creazione di squadra in tutta a cumpagnia hà participatu à Xiamen Double Dragon Lake Scenic Spot. u 15 d'aprile. U scopu di questu hè di arricchisce u tempu liberu di l'impiegati, di rinfurzà più a coesione di a squadra, è di migliurà a capacità di sulidarità è di cuuperazione trà e squadre.U megliu serviziu di u cliente.

L'attività hè principarmenti in a forma di ghjoculi, avemu ghjucatu assai ghjoculi di travagliu in squadra, cum'è battitu di tamburi è balli chì rimbalzanu, facenu sforzi cuncertati (fà sforzi cuntinui + avanzà inseme), batti passiunati è cusì.A scena di l'attività hè passione è armoniosa.Tutti in ogni attività anu una cooperazione tacita, purtendu u spiritu di dedizione altruista, unità è cooperazione.Ghjucà à una seria di ghjochi divertenti, a nostra squadra capisce chì u travagliu hè u listessu cum'è l'attività di a squadra.Tutti in una squadra ùn hè micca solu un individuu, ma ancu un ligame in una catena.Solu a coordinazione è a cuuperazione ponu sempre assicurà chì i membri di a squadra gestiscenu efficacemente diversi tipi di travaglii di travagliu.

q1Dopu à pranzu, avemu sperimentatu i prughjetti classici cum'è skateboarding è grass skating, tir à l'arcu, etc. U ghjocu di squadra hè un trasportatore.In u prucessu di ghjocu di squadra, hè più faciule per ricunnosce intuitivamente sè stessu è vede a squadra chjaramente.A cosa più impurtante hè di avè una megliu comprensione di a personalità, i punti di forza è i punti debbuli di ogni membru di a squadra.Ùn avemu micca solu guadagnà fiducia, curagiu è gioia, ma ancu rinfurzà a coesione di a squadra, a forza centripeta è l'efficacità di cummattimentu.Creemu ancu un tipu di unità, cuuperazione è atmosfera attiva, è ristrette a distanza trà ogni membru.

q2

I ghjochi di team building ben cuncepiti suscitanu un forte interessu è entusiasmu di tutti.In u prucessu di l'esperienza di ghjocu cross-over, i membri di a squadra vincenu una vittoria dopu l'altru cù una cooperazione cumuna.Questa attività ùn hà micca solu rinfurzà a coesione trà l'impiegati, ma hà ancu cultivatu a cunniscenza tacita trà l'altri, prumove u sensu di cuuperazione è esercita u spiritu di squadra.In u futuru, ci aiuteremu è travaglià inseme per finisce megliu u travagliu di a squadra.

Inbertec (Ubeida) hà dimustratu cù e so azzioni chì "custruì una squadra d'alta qualità è efficiente" ùn hè micca solu un slogan, ma una credenza integrata in a cultura corporativa.

q3

Tenemu una varietà di attività di u persunale di tantu in tantu per migliurà a so capacità di travagliu in squadra.In u stessu tempu, Inbertec (Ubeida) favurizeghja un modu di vita è di travagliu sanu è attivu, incuragisce l'impiegati à esse proattivu è sfida constantemente, è porta avanti u spiritu cooperativu di Inbertec (Ubeida).


Tempu di Postu: Apr-21-2023