Tutti i vostri impiegati anu accessu à un auricular d'uffiziu?

Cridemu chì l'auriculari cablati è wireless ghjucanu un rolu impurtante in a vita di ogni ghjornu di l'utilizatori di l'urdinatore.Ùn sò solu i cuffie di l'uffiziu convenienti, chì permettenu chjamà chjaru, privatu, senza mani - sò ancu più ergonomichi cà i telefoni di scrivania.

Unipochi di i risichi ergonomichi tipici di l'usu di un telefunu di scrivania include:

1.Repeatedly ghjunghje sin'à u vostru telefonu pò mette a tensione nantu à u vostru bracciu, spalla, è u collu.

2.Cradling u telefuninu trà a spalla è a testa pò esse risultatu in u collu.Stu pizzicu risultatu in un stress indebitu, cù a compressione di i nervi, in u collu è e spalle.Sti cundizioni ponu purtà à prublemi in i braccia, e mani è a spina.
3.Telephone fili sò spessu aggrovigliate, limitendu a mobilità di u telefuninu è furzendu l'utilizatori à trasfurmà in pusizioni sgradevoli. Is hands-free chjamà una spesa inutile?

A suluzione più efficace hè di cunnette un auricular d'uffiziu

Un auricular d'uffiziu si cunnetta à u vostru telefunu di scrivania, computer, o dispositivu mobile sia wireless, sia via USB, RJ9, 3.5mm Jack.Ci sò parechje ghjustificazioni cummerciale per l'usu di l'auriculare cablate è wireless, cumprese:

1. Reduce risicu di prublemi musculoskeletal

Cuntrolla e chjama senza avè da ghjunghje à u vostru telefuninu.A maiò parte di l'auriculare presentanu buttuni d'accessu faciule per risponde, appiccà, muting è volume.Questu elimina risicate di ghjunghje, torsioni è presa prolongata.

lQDPJw5m8H5zS_rNDwDNFoCwQKP7AGbWPc4ENoOXWEB1AA_5760_38402. Aumentà a produtividade

Cù e duie mani libere, puderete multitask.Pigliate note, manighjà documenti è travaglià nant'à u vostru urdinatore senza avè à juggle cù un ricevitore telefonu.

3. Improve a clarità di cunversazione

Parechje cuffie venenu cù tecnulugia di annullamentu di u rumore, ideale per ambienti occupati.Cù megliu microfonu è qualità audio, e chjama sò più chjare è a cumunicazione hè più faciule.

4. Megliu per u travagliu hibridu

Cù l'aumentu di u travagliu hibridu, Zoom, Teams è altre applicazioni di chjama in linea sò avà parte di a nostra vita di ogni ghjornu.Un cuffie offre à i travagliadori a privacy chì anu bisognu per piglià videochiamate mentre sò in l'uffiziu, è limita e distrazioni quandu sò in casa.L'auriculare Inbertec sò cumpatibili cù Teams è parechje altre app UC, chì ponu esse una scelta perfetta per u travagliu hibridu.


Tempu di post: May-06-2023