L'auricolari di i centri di chjama sò cuffie speciali per l'operatori. L'auricolari di i centri di chjama sò cunnessi à a scatula telefonica per l'usu.
L'auriculari di u centru di chjama sò ligeri ècunveniente, a maiò parte di elli sò purtati cù una sola arechja, vulume regulabile, cù schermatura, riduzione di u rumore è alta sensibilità. L'auriculare di u centru di chjama hè l'auriculare di u telefunu, ma u nome hè diversu, u nome cumunu hè: auriculare di u telefunu, auriculare di serviziu à a clientela, auriculare di microfonu, ecc.
I principali vantaghji di e cuffie per i centri di chjama
1, a larghezza di a banda di frequenza hè stretta, cuncipita per a frequenza di a voce. Dunque, a fedeltà di a voce hè eccellente, mentre chì l'altre bande di frequenza sò fortemente suppresse.
2, microfonu cù un microfonu elettrettu prufessiunale, travagliu stabile. Dopu avè travagliatu per un certu periodu di tempu, a sensibilità di i microfoni ordinarii spessu diminuisce è u sonu hè distorto. Questu ùn hè micca u casu cù un auricular telefuninu prufessiunale.
3.Pesu ligeru, alta durabilità. Siccomu l'utilizatori anu bisognu di utilizà l'auriculare per un bellu pezzu, l'auriculari prufessiunali consideranu sia u cunfortu sia l'alte prestazioni.
4. A sicurità prima di tuttu. Tutti sanu chì l'usu prulungatu di l'arechje pò causà danni à l'audizione, è per riduce i danni à l'audizione, hè impurtante assicurà chì e norme internaziunali sianu rispettate. Dunque, a prutezzione di l'audizione hè impurtante.
Classificazione di e cuffie di u call center
L'auriculari di u telefunu di l'urdinatore, ci sò dui tipi: unu hè l'interfaccia USB, l'interfaccia USB hè divisa in dui tipi, unu hè cù una carta di sonu, unu hè senza carta di sonu. Ci hè ancu un jack di 3,5 mm.
Differenza:USBL'interfaccia cù a carta di sonu, a qualità è a riduzione di u sonu hè megliu cà senza carta di sonu. Ma hè cara. Tuttavia, basta chì l'auriculare cù interfaccia USB possi esse cuntrullatu per filu per aghjustà u vulume, risponde / riaggancia, silenzià è altri cuntrolli.
Data di publicazione: 12 dicembre 2023