Chì dosi stanu PBX?

PBX, abbreviatu per Private Branch Exchange, hè una reta telefonica privata chì hè gestita in una sola cumpagnia.Pupulare in gruppi grande o chjuchi, PBX hè u sistema telefuninu chì hè utilizatu in unurganizazioneoaffaridau so impiegati piuttostuchè da altrighjente, chjamate e chjama di rotta in i culleghi di travagliu.
Hè un must per assicurà e linee di cumunicazione esse pulite è funzionanu funziunale cum'è pianu.Usistema PBXhè statu cuncepitu per fà u travagliu più faciule, intantu risparmià più budget per e cumpagnie per gestisce e chjama.

TreSistemi PBX
Sicondu l'equipaggiu chì aduprate, u vostru sistema PBX puderia esse estremamente intricatu è piglià mesi per esse cumplettamente digitale, o ancu pochi ghjorni per stallà.Eccu trè tippi diffirenti di PBX.

PBX tradiziunale
U PBX tradiziunale, o analogicu, hè statu nutatu versu i primi anni 70.Cunnette via e linee POTS (aka Plain Old Telephone Service) à a cumpagnia di u telefuninu.Tutte e chjamate chì passanu per un PBX analogicu sò trasmessi per e linee telefoniche fisiche.
Quandu u PBX tradiziunale hè statu liberatu à u publicu per a prima volta, era una mellura significativa per l'affidabilità è a velocità di a telecomunicazione per u telefunu.E linee telefoniche analogiche utilizanu linee di rame, è anu una debulezza notevuli cumparatu cù i sistemi PBX muderni.
U bonu latu di un PBX analogicu hè chì si basa solu nantu à i cavi di forma fisica, per quessa, ùn ci sò micca prublemi à tutti se e cunnessione Internet sò inestabile.

VoIP/PBX IP
Una versione più recente di PBX hè u VoIP (Voice Over Internet Protocol) o IP (Internet Protocol) PBX.Stu novu PBX hà a capacità standard simili, ma cù una cumunicazione assai più efficiente grazie à a cunnessione digitale.A cumpagnia ferma ancu una scatula cintrali in u situ, ma hè facoltativu se ogni parte di u dispositivu deve esse cablata in PBX per operare.A suluzione riduce u costu di a cumpagnia per via di a riduzione di l'usu di i cavi fisici.

Cloud PBX
U passu ulteriore hè un Cloud PBX, chjamatu ancu Hosted PBX, è hè furnitu individualmente per Internet è gestitu da una cumpagnia di serviziu di terzu.Questu hè abbastanza uguale à uVoIPPBX, ma senza alcunu requisitu per l'acquistu di i dispositi eccettu per i telefoni IP.Ci hè ancu più vantaghji cum'è a flessibilità, a scalabilità è a stallazione di risparmiu di tempu.U fornitore PBX hè rispunsevule per tuttu u mantenimentu è l'aghjurnamenti di u sistema.

Cuffie Soluzione d'integrazione
Mentre l'auriculare sò integrati cù u Sistema Telefonicu PBX, l'efficienza di u travagliu multitask mellora.Eppuru l'integrazione ùn hè micca sempre operata faciule.Un driver d'integrazione separatu, un software, o un plugin sò spessu dumandati per stabilizzà a qualità di u signale di voce à traversu cuffie.
I fornitori di PBX muderni puderanu facilità tutti i prublemi.Forniscenu una integrazione di simplicità plug-and-play cù a maiò parte di i mudelli di e marche principali di cuffie.Ùn importa micca s'è vo aduprate cuffie DECT, corded, o wireless, pudete uttene cumunicazioni di voce cristalline cù una qualità di signale eccezziunale in pocu tempu.

lQDPJxbfSveDsQjNAuHNBFKwMzb4Z2cyPGUDbujHAIAFAA_1106_737


Tempu di Postu: Nov-16-2022