Casque filaire vs casque sans fil

L'auriculare cablatu versus l'auriculare wireless: A diferenza basica hè chì un auricular cablatu hà un filu chì cunnetta da u vostru dispositivu à l'auriculare attuale, mentre chì un auricular wireless ùn hà micca un tali cable è hè spessu chjamatu "cordless".

casque sans fil

L'auriculare wireless hè un termu chì descrive acuffiechì si cunnetta à u vostru urdinatore utilizendu una cunnessione wireless, invece di cunnette solu in a carta di sonu di u vostru urdinatore.L'auriculare wireless sò più caru ch'è l'auriculare cablatu, ma vi offrenu alcuni benefici unichi.

A più bona parte di l'usu di acasque sans filhè comodità;ùn ci hè bisognu di preoccupassi di i cavi chì si aggroviglianu o si scolleganu accidentalmente durante u ghjocu.Pudete ancu aduprà e vostre mani liberamente mentre li portanu è avete a libertà di marchjà intornu mentre ascolta l'audio chì esce forte è chjaru in entrambe l'arechje.L'auriculare per i ghjoculi wireless sò assai più còmode di i so omologhi cablati ancu perchè ùn anu micca bisognu di pesu supplementu in cima à ciò chì avete digià attaccatu à a vostra testa (di solitu).

novu

Cuffie cablate

A cuffia cablatahè cunnessu à u dispusitivu da un cable.Hè menu caru cà un auricular wireless, ma hè ancu menu durable, affidabile è còmode.Cuffie cablate sò ancu più sicure chè i so omologhi wireless.

U vantaghju principali di l'usu di l'auriculare cablatu hè chì ùn avete micca da preoccupassi di caricallu o di rimpiazzà e batterie in una situazione d'emergenza.Se u vostru telefunu mori inaspettatamente, pudete aduprà u vostru cuffie cablatu per u tempu chì vulete.

Un auricular USB hè un auricular cù una cunnessione USB.U connettore USB si mette in l'urdinatore per via di un cable USB, chì poi cunnetta à u vostru PC o laptop.Hè ancu qualchì volta chjamatu un adattatore audio o una carta di sonu.

U vantaghju principali di utilizà stu tipu di cuffie hè chì ùn avete micca bisognu di preoccupari di prublemi di cunnessione Bluetooth o di a vita di a bateria;basta à cunnette è aduprà.

Tuttavia, s'è vo avete parechje urdinatori chì travagliate regularmente è vulete solu un paru di cuffie o cuffie per i dui dispositi, allora l'auriculare cablatu ùn sò micca ideali perchè ponu esse aduprati solu cù l'urdinatore chì sò stati cunnessi quandu sò stati cunnessi l'ultima volta.

Sè vo circate un novu auriculare, pudete esse cunfusu annantu à l'auriculari cablati è wireless.L'auriculari wireless sò più convenienti perchè ùn anu micca bisognu à esse inseriti in nunda.Tuttavia, sò ancu più caru è anu una vita di bateria più corta chì i so omologhi cablati.A diferenza più ovvia trà elli hè chì unu hà un cordone è l'altru micca.Tuttavia, ci sò più differenze chì duvete cunsiderà prima di piglià una decisione di compra.Speremu chì questu articulu vi hà datu abbastanza infurmazione per decide quale tipu di cuffie serà megliu per i vostri bisogni.


Tempu di post: 22-May-2023